
Zajímá vás, jak zvýšit dosah svých příspěvků na Instagramu? Pravděpodobně ano, protože to je přirozený cíl všech, kdo obsah na Instagramu sdílí. V takovém případě je potřeba hrát podle pravidel, které Instagram zvolil. Komplikace ovšem je, že se tato pravidla průběžně mění s tím, jak se vyvíjejí algoritmy a čím se Instagram zrovna snaží udržet uživatele déle na této platformě.
Jak tedy vypadají aktuální rady? Instagram zveřejnil přehled aktivit, kterých byste se měli vyvarovat, pokud nechcete svůj dosah snížit. Konkrétně se jedná o tyto:
–vyhněte se vodoznakům (například z aplikací zdarma pro vytváření Reels, jako Capcut, Kapwing atd.)
–vyhněte se tzv. engagement bait, tedy aktivitám pro vyvolání engagementu. Typicky se jedná o výzvy typu: Pro stažení e-booku mi napište komentář. Chcete vědět víc, napište komentář. Lajkujte / Sdílejte příspěvek pro více info. Nezapomeňte si příspěvek uložit na později. Pošlete příspěvek své nejlepší kámošce. Apod.
–Reels delší než 90 vteřin. Instagram doporučuje ideální délku Reels mezi 30 a 90 vteřinami.
–Publikování obsahu, který jste nevytvořili. Pokud publikujete obsah, který už se na Instagramu nachází, Instagram doporučí pouze ten první.
-Obecně se vyhýbejte nedoporučovaným tématům (jedná se především o násilí, sebepoškozování, zlehčování smrti, deprese, sexuálně explicitní obsah apod.)
A jak to máte vy? Používáte některé z uvedených nedoporučovaných aktivit?
Zdroje: Social Media Today, Instagram
==========
Kam dál?
Chcete získávat pravidelné tipy ze sociálních sítí? Přidejte se do FB Skupiny Sociální sítě – tipy, rady, novinky. Kde na vás čeká pravidelná dávka novinek a inspirace.
Zajímá vás online marketing? Aktuálně se můžete přihlásit na školení s dotací 82 % od MPSV, na Digitální vzdělávání.
Potřebujete pomoci se správou svých sociálních sítí? Kontaktujte mě, ráda se na vaše projekty podívám.