
Pravidelný obsah je alfou a omegou, pokud vlastníte blog nebo máte založené sociální sítě své firmy. Pokud tyto kanály už jednou využíváte, a pak na ně třeba několik měsíců (v některých případech i déle) nic nepublikujete, vaše stránky mohou působit nedůvěryhodně. Vzbuzujete dojem, že už vlastně nejste v oboru aktivní, a to určitě nechcete.
A právě zde ke slovu přichází pravidelný obsah. Kde ale stále brát inspiraci? Připravila jsem pro vás několik tipů, které vám mohou při vymýšlení témat pomoci:
- Zamyslete se nad tím, co vaše zákazníky nejčastěji zajímá / na co se nejčastěji ptají? A právě na jejich otázky připravte odpovědi.
- Co je u vás nového? Máte nový produkt, připravujete nějakou novinku? Nezapomeňte se jí pochlubit.
- Představte svou firmu / podnikání a buďte autentičtí. Ukažte, jak to vypadá u vás ve výrobě, ve skladu, kdo jsou vaši kolegové.
- Sdílejte informace z akcí. Jste na veletrhu, konferenci nebo teambuildingu? Skvělé, všechny tyto akce můžete využít pro svůj obsah.
- Buďte i osobní a sdílejte informace, které nesouvisí přímo s vaším podnikáním, ale umožní lidem, aby vás blíže poznali. Podporuje vaše firma nějakou neziskovou organizaci? Zapojili jste se do akce Ukliďme Česko nebo třeba Do práce na kole? I o tomto můžete informovat.
- Představte své zákazníky a reference. Ukažte světu, kdo si vás oblíbil. Můžete připravit konkrétní případové studie s firmami, se kterými spolupracujete, nebo třeba požádat zákazníky o recenzi. A tu následně nasdílíte.
- Zeptejte se chytrých nástrojů. Pokud si nejste jistí, co vaše zákazníky zajímá, můžete využít nástroje, které vám s tímto pomohou. Jedním z nich je například Alsoasked. Do tohoto nástroje vložíte výraz, který vás zajímá a obdržíte celou řadu souvisejícíh dotazů, které můžete zapracovat do svého článku. A především vytvářet obsah na témata, která lidi reálně zajímají. Alsoasked funguje i v českém jazyce a vy tak dostanete skutečně relevantní tipy.
- Dny v roce (svátky, Dny vína, mezinárodní dny milovníků sýrů atd.), které souvisí s vaším podnikáním
- ChatGPT (nechtějte po něm, ať za vás vymyslí kompletně příspěvky, ale zeptejte se ho na inspiraci pro témata)
Pokud se vám ovšem témata vymýšlet nechce nebo na ně nemáte prostor, kontaktujte mě. Ráda pro vás připravím obsahový plán článků a jednotlivé texty i následně napíšu.
Kam dál?
Chcete získávat pravidelné tipy ze sociálních sítí? Přidejte se do FB Skupiny Sociální sítě – tipy, rady, novinky. Kde na vás čeká pravidelná dávka novinek a inspirace.
Zajímá vás online marketing? Aktuálně se můžete přihlásit na školení s dotací 82 % od MPSV, na Digitální vzdělávání.