
Adam Mosseri, CEO Instagramu, průběžně sdílí tipy, které mají pomoci tvůrcům a frmám s lepší prezentací svého obsahu. V jednom z nejnovějších videí se zaměřil na Stories a faktory, které ovlivňují jejich zobrazování.
Stories jsou primárně určeny k tomu, aby propojovaly uživatele s jejich přáteli. Proto tvůrci budou mít větší úspěch s obsahem, který klasicky zveřejní ve svém feedu než ve Stories. Každopádně, pokud už Stories používáte, tak vás bude zajímat, co pozitivně ovlivňuje jeho zobrazování.
Mezi nejdůležitější metriky patří: pravděpodobnost, že uživatel na příběh “klepne”, že se mu bude líbit nebo že na něj odpoví pomocí zprávy.
S ohledem na tyto metriky je tak zřejmé, že Stories jsou nástrojem, díky kterému můžete oslovit své nejvěrnější fanoušky. Tedy lidé, kteří si vaše Stories zobrazí, i když ještě neví, co je jeho obsahem.
Právě ve Stories očekávají další obsah ze zákulisí, autenticitu, neupravovaný obsah.
Takže jak zdlůraznil Adam Mosseri, více užitku získáte z obsahu klasicky ve feedu (tedy příspěvky a Reels) a Stories můžete využít pro podporu vztahů s fanoušky, kteří vás mají skutečně rádi.
Zdroje: Adam Mosseri