
Instagram hledá nové způsoby, jakým mohou tvůrci interagovat se svými sledujícími. Jedním z nich mají být uzamčené příspěvky. Každý follower uvidí, že byl publikován daný příspěvek, ale místo obsahu uvidí jen informaci, že musí zadat konkrétní tajný kód.
Tento kód tak budou muset sledující někde získat. Například ve formě komentáře, z odeslaného newsletteru atd. Má se současně jednat o formu unikátního obsahu pro přední fanoušky, kteří ocení, že vidí něco navíc. Možností využití pro tvůrce a značky tak bude celá řada, mohou fanouškům nabídnout například speciální slevu, osobnější obsah apod.
Prozatím se však jedná jen o testování a společnost Meta neposkytla bližší informace.
Zdroj: Social Media Today
Kam dál?
Chcete získávat pravidelné tipy ze sociálních sítí? Přidejte se do FB Skupiny Sociální sítě – tipy, rady, novinky. Kde na vás čeká pravidelná dávka novinek a inspirace.
Potřebujete poradit s vlastními sociálními sítěmi? Využijte možnost individuálních konzultací, mentoringu či auditu vašich profilů.