Instagram hledá nové způsoby, jakým mohou tvůrci interagovat se svými sledujícími. Jedním z nich mají být uzamčené příspěvky. Každý follower uvidí, že byl publikován daný příspěvek, ale místo obsahu uvidí jen informaci, že musí zadat konkrétní tajný kód.
Novinky ze světa sociálních sítí v krátkém přehledu. Víte, jaké funkce budete moci nově využívat?
Přemýšlíte, kdy je nejvhodnější čas publikovat příspěvky na Facebooku, Instagramu či jiné sociální síti? Podívejte se na výsledky průzkumu, který analyzoval více než 1 milion příspěvků a přípravil přehled nejpopulárnějších časů. Tedy, kdy publikovat na soc. sítích, abyste dosáhli vyššího engagementu.
Průzkum více než 4 000 spotřebitelů, 900 odborníků na sociální sítě a 300 marketingových manažerů zjistil, proč se mění vztah uživatelů k sociálním sítím a jak mohou marketéři proniknout balastem a vytvořit zapamatovatelnou značku.
Adam Mosseri, CEO Instagramu, průběžně sdílí tipy, které mají pomoci tvůrcům a frmám s lepší prezentací svého obsahu. V jednom…
Před nedávnem Instagram vyměnil čtvercové náhledy příspěvků za obdélníkové, čímž nepotěšil velkou část svých uživatelů. A tak se aktuálně ptají,…
Při komunikaci s klienty občas narazím na takový povzdech: „Nevíme, co publikovat. U nás se nic nového neděje”. Inspiraci, kde…
Pravidelný obsah je alfou a omegou, pokud vlastníte blog nebo máte založené sociální sítě své firmy. Pokud tyto kanály už…
Adam Mosseri, CEO Instagramu, tento týden oznámil, že Reels mohou mít nově videa délku až 3 minuty. Sice dříve Instagram…