Víte, proč vytváříte obsah? Abyste byli více vidět, přivedli uživatele na svůj web, budovali brand…A pravděpodobně v konečném důsledku prodali svůj produkt nebo službu. Ale máte kromě kvalitně zpracovaného obsahu také dobře nastavenou cestu zákazníka? 🤔
💡 Příklad: Při plánování cesty na Nový Zéland jsme pročítali řadu webů, tipů od cestovních kanceláří, průvodců. Přečetli jsme desítky článků a příspěvků na sociálních sítí. A zaujaly nás dvě cestovní agentury, které měly nejvíce užitečných tipů a obě nabízely zprostředkování půjčení auta na NZ 🚗
Rozhodli jsme se proto obě oslovit. A hádejte, co…Ani od jedné jsme nedostali jakoukoliv zpětnou vazbu, natož nabídku. Zato nám začaly chodit newslettery s nabídkou dalších služeb ❌
Takže vlastně vzniká situace, kdy trávíte ohromné času tvorbou obsahu a nabízením svých služeb. Váš obsah funguje, potenciální zákazník vás najde, osloví a chce si vaši službu zakoupit. A vy uděláte co? Nic…Teda vlastně něco. Začnete vytvářet další obsah, posílat další newslettery, ale službu neprodáte 😐
Pokud také vytváříte obsah s účelem prodeje (a nejen proto, že vás to opravdu baví), zkuste občas překontrolovat, jestli svého zákazníka někde po cestě neztratíte 🙂
Pokud jste ve fázi, kdy obsah ještě nevytváříte. A rádi byste publikovali články na blog, příspěvky na sociální sítě nebo rozesílali newslettery, ale nemáte na ně čas, napište mi. Ráda pro vás kvalitní obsah připravím.