Jste podnikatel, který chce využít online marketing pro podporu svých produktů či služeb? Nebo chcete proniknout do světa online marketingu a seznámit se s jeho možnostmi? Pak je tento online kurz přímo pro vás.
Navíc na něj můžete získat dotaci 82 % od MPSV.
Upozornění: tento kurz nemá aktuálně v rámci dotace Jsem v kurzu vypsané žádné termíny. Pokud máte zájem o individuální školení nebo chcete být informováni, až bude nový termín vypsán, kontaktujte mě.
Na kurzu se mimo jiné naučíte:
- Co je to persona, a jak ji vytvořit
- Jak zvolit tonalitu
- Jak psát čtivé texty
- Jak pracovat s marketingovými nástroji
- Pracovat s Facebookem, Instagramem a připravit inzerci
- Využít kampaně v Google Ads a Skliku
- Jak psát atraktivní newslettery
Během kurzu vás čeká nejen teorie, ale hlavně praktická cvičení. Vyzkoušíte si konkrétní nástroje, vytvoříte si marketingovou strategii a aplikujete nabyté znalosti právě pro vaši situaci. Navíc se můžete těšit na sdílení více než 10 let osobních zkušeností, ozkoušených tipů a skutečně užitečných rad.
Jak je dlouhý kurz: 19 hodin, rozděleno do 7 bloků
Kdy se kurz koná: Můžete si zvolit ze dvou turnusů
Turnus 1: 27.2., 6.3., 13.3., 19.3., 27.3., 10.4., 17.4. Vždy v čase 16 až 19 hod, poslední termín (17. 4. ) v čase 16 až 17 hod. (tento turnus je již uzavřený)
Turnus 2: 24.4., 30.4., 7.5., 15.5., 22.5., 29.5., 5.6. Vždy v čase 16 až 19 hod, poslední termín (5.6. ) v čase 16 až 17 hod. (tento turnus je již uzavřený)
Kde: Online, přes aplikaci Zoom
Cena: 2 331 Kč při dotaci od MPSV. Bez získané dotace 12 947 Kč (Pro získání dotace je potřeba docházka 16 hodin)
Kurz je zakončen certifikátem o absolvování.
Detailnější informace o kurzu a možnost přihlášení najdete přímo na webu MPSV: Základy online marketingu – osvojte si užitečné marketingové nástroje (musíte se přihlásit identitou občana)
Do kdy je potřeba se přihlásit: Do 24.3., následně se kurz uzavře a bude možné se přihlásit až na následující turnus
Pokud si nejste jistí, jak se na kurz přihlásit, neváhejte mě kontaktovat.
Abyste se mohli na kurz přihlásit, je potřeba splnit podmínky stanovené MPSV a Úřadem práce. Úřad práce vydal oficiální podmínky, které si můžete detailněji pročíst zde.
Ve stručnosti, je potřeba:
- Mít chuť se vzdělávat
- Být fyzickou osobou
- Získat status zájemce o zaměstnání (Ten musíte zaškrtnout v přihlašovacím formuláři při přihlášení na kurz. Při odeslání žádosti můžete zakliknout, že po absolvování kurzu chcete být z evidence zájemců o zaměstnání vyřazeni.).
- Připojit se naživo na online kurz, není možné kurz zhlédnout ze záznamu. A splnit docházku (16 hodin).
- Mít Iidentitu občana nebo datovou schránku fyzické osoby.
- Úřad práce má následně 30 dnů, aby vaši žádost schválil nebo zamítl.
- Před zahájením kurzu je nutné uhradit zálohovou fakturu ve výši 18 % ceny kurzu (tedy 2 330 Kč)
Na samotný kurz se následně přihlásíte tímto způsobem:
- Půjdete na e-shop ÚP a v pravém horním rohu kliknete na Přihlášení
- Následně se přihlásíte Identitou občana nebo Datovou schránku (je potřeba mít Datovou schránku fyzické osoby)
- Odsouhlasíte podmínky MPSV
- Vyhledáte si kurz Základy online marketingu – osvojte si užitečné marketingové nástroje (Bohužel ne vždy vyhledávání funguje. Pokud by se vám kurz nezobrazil, tak v levé liště máte možnost “Vyhledat podle vzdělavatele”, tak zvolte tuto variantu a mé IČO: 05381576)
- Klikněte na Termín kurzu a zvolte „Přihlásit se na kurz”. (Pokud po kliknutí nedojde ke změně stránky, je potřeba vypnout sledování cookies třetích stran. V Google Chrome toto nastavení najdete v levé části adresního řádku. Pokud si nebudete jistí, jak postupovat. Kontaktujte mě a procesem Vás provedu.)
- Následně je potřeba vyplnit dotazník od vás, dát souhlasy s podmínkami.
- A ve finále klikněte na tlačítko Odeslat.
Pokud na kurz nastoupíte a nebudete v něm moci pokračovat, nastává následující situace:
- Můžete Úřadu práce doložit závažné důvody, proč nemůžete kurz absolvovat.
- Pokud vážné důvody neuvedete, musíte uhradit celou cenu kurzu.
- Podmínky pro poskytnutí platby od ÚP si můžete pročíst zde.
Zajímají vás ke kurzu další informace? Ozvěte se mi, ráda vaše dotazy zodpovím.
Pro pravidelné tipy ze světa sociálních sítí se můžete přidat do mé facebookové skupiny.